جلیقه لاغری EMS


تا چه حدی با تمرینات  EMS آشنا هستید ؟

و یا اینکه چقدر با لباس ای ام اس آشنایی دارید ؟


بیشتر بدانید

بدنسازی یا کار با دستگاه


مجهز به کلیه دستگاههای بدنسازی با مربیان حرفه ای پرورش اندام.


بیشتر بدانید

کراس فیت


ورزش کراس فیت شامل تمریناتی شدید در فواصل زمانی معین است.


بیشتر بدانید

کلستنیس


کلیستنیکس تمام تمریناتی که یک فرد می تواند با وزن بدن خودش انجام بدهد، حرکاتی مثل شنا، اسکات، بارفیکس، پارالل و...


بیشتر بدانید

فانکشنال


برخلاف تمرینات سنتی که اغلب عضلات خاصی را هدف قرار می‌دهند، تمرینات فانکشنال بر ادغام حرکات و گروه‌های عضلانی برای بهبود توانایی بدن شما برای عملکرد بهتر تأکید دارد و...


بیشتر بدانید

کمپ شکم و پهلو CX


رزش سی آیکس ورکس از جمله ورزش‌های گروهی برای تناسب اندام است. این ورزش که توسط کمپانی لس مایلز اختراع شده، با هدف تقویت عضلات مرکزی بدن و بالاتنه از جمله ورزش‌های قدرتی و هوازی است. شعار این ورزش «سلامتی، پیشرفت در ورزش و تقویت عضلات مرکزی بدن» است. این ورزش روی عضلات ناحیه شکم، بالای شکم، باسن و شانه تاثیر می‌گذارد و باعث بالا رفتن آمادگی این عضلات می‌شود.


بیشتر بدانید

TRX


ورزش تی آر ایکس ورزشی است که با وزن بدن و ایجاد تعادل استقامت و تناسب اندام را به همراه می‌آورد. تی آر ایکس ورزش رو به رشدی است که در سال‌های اخیر با استقبال بسیاری در باشگاه های مریم فیت مواجه شده است. ورزش trx که از محبوبیت چشم‌گیری برخوردار است، برای چربی سوزی، رسیدن به اندام مناسب و لاغری استفاده می‌شود.


بیشتر بدانید

فوردی پرو


فوردی پرو چیست ؟ فوردی پرو یک دستگاه جدید ورزشی میباشد که با آن میتوانید ورزش و لذت را به گونه ای متفاوت تجربه کنید .

4Dpro تجربه و ویژگی های مهم سیستم های مشابه و علم و دانش پزشکی مدرن را با خود به همراه دارد که تفاوت های بسیار مهمی را در شکل و سیستم و نحوه اجرای آن به وجود آورده است .


بیشتر بدانید

بانجی جامپینگ


اگر به دنبال یک ورزش پر هیجان هستید و از ورزش های تکراری که هرکدام را بارها و بارها تکرار کرده اید خسته شدید؛ پس این مقاله را تا آخر بخوانید زیرا در آن به معرفی ورزش بانجی فیتنس می پردازیم.


بیشتر بدانید

سویینگ و اریال یوگا


رشته سویینگ که به تمرینات ضد جاذبه یا آنتی گراویتی مشهور است ترکیبی است از تمرینات کلاسیک و مدرن آمادگی جسمانی، بدنسازی، پیلاتس، یوگا، ژیمناستیک و هنر بند بازی هوایی در فضا و به روی پارچه‌ها و وسیله هوایی آویزان شده از سقف.


بیشتر بدانید

یوگا و پیلاتس


برای کسانی که به ورزش یوگا و ورزش پیلاتس علاقه دارند اما زمان کافی برای هر دو ندارند بهترین انتخاب است. ارائه‌ی یک تعریف دقیق برای نحوه‌ی ترکیب این دو ورزش کار سختی است. زیرا مربی‌ها بسته به هدفی که دارند آنها را ترکیب می‌کنند.


بیشتر بدانید

معاینه بدنی و ارزیابی پاسچر وطراحی تمرین حرکات اصلاحی


پاسچر (posture) در واقع وضعیت اسکلتی عضلانی شماست که شکل بدن شما را می سازد . در حقیقت آن گونه که دیگران وضعیت بدن شما را می بینند نمایش پاسچر بدن شماست . گاهی اوقات وضعیت مفاصل ، عضلات و بافت های بدن ما به گونه ای تغییر کرده است و از حالت نرمال کمی خارج می شود . به این وضعیت پاسچر بد می گوییم .


بیشتر بدانید

ژیمناستیک و باله


ژیمناستیک از هزاران سال قبل، به عنوان نوعی ورزش و تمرین وجود داشته است. این ورزش پیش از اینکه توسط آلمانی ها بازسازی شود، در یونان آغاز شده بود و به همین دلیل قوانین متعدد و پیشینه ای غنی دارد. ژیمناستیک به عنوان یک ورزش شامل تمریناتی می شود که نیازمند قدرت، انعطاف بدنی، تعادل و کنترل می باشد. از تمرینات ژیمناستیک می توان به دویدن، پرش، چرخش، حفظ تعادل، غلت زدن و پشتک زدن اشاره کرد.

حرکات ورزش باله هم علاوه بر فوایدی که در لاغری و خوش اندامی دارد، موجب افزایش انعطاف پذیری و اعتماد به نفس فرد انجام دهنده حرکت باله می شود.


بیشتر بدانید

انواع ورزش های رزمی


ورزش های رزمی که بیشتر هنرهای رزمی شناخته می شود، مجموعه ای از فنون مبارزه ای و تکنیک های سنتی و باستانی در مقابله تن به تن می باشد. در سبک های رزمی سلامتی بدن و آمادگی جسمانی، رشد و تعالی ذهنی و معنوی کاملا در نظر گرفته شده است.


بیشتر بدانید

پارکور


رشته ورزشی پارکور یکی از هیجان‌انگیزترین و متفاوت‌ترین ورزش‌ها و ترکیبی از راه رفتن، دویدن و پریدن است.


بیشتر بدانید